رییس کل دادگستری استان:

دستگاه قضایی اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد



 رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این استان تعطیل شود بلکه با جدیت پیگر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها خواهد بود.

 

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی روز شنبه به همراه در حاشیه بازدید از مزرعه «بهمن» حاجی‌آباد به عنوان بزرگترین مزرعه محصولات گرمسیری کشور افزود: در راستای تاکید رییس قوه قضائیه مبنی بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی همچنین در این بازدید که به همراه جمعی از مسوولان قضایی استان انجام شد، دستور لازم برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در بزرگترین مزرعه محصولات کشاورزی گرمسیری کشور در شهرستان حاجی‌آباد را صادر کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان هدف از این بازدید را اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال عنوان و خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات و موانعی که سرمایه‌گذاران در این مزرعه بزرگ تولید محصولات کشاورزی دارند، تمهیدات لازم گرفته خواهد شد.

قهرمانی همچنین پس از شنیدن گزارش سرمایه‌گذاران این مرکز بزرگ تولید محصولات کشاورزی و بررسی مسائل مطرح شده، دستور لازم را برای رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

مزرعه بهمن با مساحتی افزون‌بر ۲۸۷ هکتار در شمال استان هرمزگان و در حوزه شهرستان حاجی‌آباد واقع شده که ۶۰ هکتار از آن به تولید خرمای مرغوب مَجول و ۲۲۷ هکتار از آن نیز به ایجاد بزرگترین باغ گردوی گرمسیری پَکان اختصاص داده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها